Post by firsbeachfsandbuleng on Feb 21, 2022 0:23:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic The Hedgehog 2 Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic The Hedgehog 2 Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Sonic The Hedgehog 2 Classic 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker Sonic 2 og alt, men det er denne tingen der når jeg prøver å gjøre 2-spiller versus-modus, får jeg bare spille i to runder og så sparker den meg ut og sier "2P versus mode disconnected" og noen ganger gjør det det akkurat når jeg blir med i 2P-modus. Jeg ønsker virkelig å rase folk rundt om i verden, men jeg kan ikke. Kan det fikses?
dette spillet er flott, med kontroller som føles som en plattformspiller. Men lasteskjermen tar for lang tid
Hver gang jeg trykker på knappen for å gå inn i feilsøkingsmodus, setter den meg i pausemenyen, og når jeg trykker på play får jeg en annonse. Bortsett fra det er dette spillet faktisk ganske bra
annonser annonser ADS det er litt av et tillegg rett på Sonic! Og jeg kan ikke spille det mens jeg er på farten! 1 stjerne.
Sonic The Hedgehog 2 Classic آرکید zthp
Spoilere! Dette spillet er egentlig ikke så ille, men tingen er at Metal sonic er LITARISK UMULIG Hvis du ville ha en utfordrende sjefskamp MINST LEGG TIL RINGER
Jeg elsker dette spillet fordi du er hovedpersonen Sonic og det er så mange nivåer du kan slå, og det er derfor jeg liker det last ned det vil forandre livet ditt
Dette spillet er en klassiker, men for å kjøre applikasjonen må man aktivere mobildata (selv om du ikke har data), noe som er en veldig irriterende funksjon.
Jeg elsket sonic da jeg vokste opp og vokste aldri helt ut av fasen. Jeg liker spillet, men problemet er noen ganger at når jeg prøver å få sonisk til å fly med haler, fungerer det ofte ikke. Ha en flott dag
Det var en god remaster. Jeg fullførte spillet forrige uke. Men i dag går jeg til spillet for å finne ut at hele lagringsfilen min nå er på Wing Fortress! Bortsett fra det er det et bra spill.
Jeg er ikke sikker på hvordan denne appen fungerte for alle andre, men hver gang jeg åpnet den stoppet den. Jeg vet ikke, kanskje det bare er telefonen min eller noe, men det samme skjedde med den første Sonic the Hedgehog sååå...(avinstaller)
Spesialetapper og de fleste prestasjoner er veldig vanskelige. Den har kontrollerstøtte, men den er fortsatt irriterende. De tre siste sjefene er irriterende. Feilsøkingsmodus på/av setter spillet på pause, og jeg må se en annonse for å fortsette. Veldig irriterende og jeg blir forhastet med annonser, og du modererer ikke engang annonsene dine ordentlig. Jeg foretrekker originalen. Den har ALT for mange annonser, og det er feil som stopper spillets musikk som ødelegger det.spillet er morsomt, men jeg bare hater det
Jeg synes at spillet er ganske bra, det er ikke så ille, men ADS!?! uff GALT! Jeg liker det ikke, og jeg vil også at de skal lage sonic 3 på mobil.
Det er ingen instruksjoner om hvordan du skal slå *noe*, ikke engang egghead! og når jeg angriper noe, mister jeg helsen! Edit: det er bare fordi jeg ikke har noen ferdigheter beklager
Jeg liker den nye 2-spilleren kontra, men det er for mange annonser når du åpner spillet. (Må være 13 år eller eldre og ha en Google Play Spill-konto for å spille to spillere.)
Bra spill, men flere annonser Jeg er en fan av dette spillet, jeg spiller det på TV-en min! Takk Sega .du trenger bare å fjerne annonser så kommer flere spillere for å spille. 😊
Annonsert spill, en annonse som ikke kan hoppes over etter hvert nivå.
Sonic The Hedgehog 2 Classic Trò chơi điện tử hguu
Noe er galt med Dpad og Jump-knappen.Når du spiller som Knuckles, hvis du hopper og prøver å gli, vil det å gi slipp på retningen du flyr i eller hoppknappen føre til at begge sett med kontroller blir "nøytrale", og du faller ut av himmelen. Dette er en spillbrytende feil som jeg ønsker å bli fikset ASAP. Rangeringen vil gå tilbake til 5 stjerner når det skjer. Inntil da kan jeg ikke spille som min favoritt røde echidna.
Rick and Morty: Pocket Mortys Simulator sjy
Kontrollene er søppel føles ingenting som konsollversjonen
Vent, spill mens haler trykk og hopp og trykk opp for å fly jeg gjorde noe i sjefskampen sjefskampen eggman bare en mann var ikke engang i romskipet hans han løp bort noe skjedde noe skjedde, men jeg slo sjefen kamp morsomt spill spill morsomt morsomt spill gjør meg glad bortsett fra knoke bortsett fra at når du spiller som knoker, suger han og han er ikke raske haler og Sonic er raske, men han er ikke ham, men veldig morsomt spill Gi det fem stjerner 😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼 🗣️🗣️😼😆😅😂🤣😍🤩🥳🥳🥳🥳🙃🙂
Dette spillet er fantastisk raffinert takket være flere funksjoner som Christian Whitehead og teamet gjorde mulig. Grunnen til at jeg gir en gjennomsnittlig vurdering er imidlertid fordi jeg kjøpte dette spillet, og jeg får fortsatt annonser de fleste ganger, og jeg har også kommet over denne ekle feilen der spillet vil krasje hver gang jeg beseirer den endelige sjefen i spillet, viser ikke very *friendly* persontscenen til spillet og slår av appen. Disse insektene suger, ergo 3/5 stjerner.
Jeg så dette, og først trodde jeg at det sannsynligvis ville være forferdelig fordi det var en telefonport, men jeg ble overrasket. Det er like magisk som jeg husker det som barn. Det ser skarpt ut, skarpt og går så jevnt. Kontrollene ja er Iffy, men hvis du bruker en bluetooth-kontroller er den like magisk som den var på Genesis. Sega du gjorde endelig noe riktig igjen Bravo!
Ikke verst egentlig. Eneste problemet var annonsene. Nå forstår jeg. Du må holde deg i live med penger, men hvorfor så mange annonser? 3,5 for meg.
Det er så vanskelig bare måten green hill zone er et mareritt å spille kontrollene er forferdelige
Omg klassisk
Annonser er altfor aggressive og kan ikke lukkes (selv etter en forsinkelse)
Selv om jeg alltid har elsket dette spillet, brukte jeg utallige timer på å spille det på Sega Genesis, bringer denne versjonen tilbake nostalgi, men hvis det ikke var for de så sensitive kontrollene, ville jeg gitt dette spillet en 5-stjerners rangering sonic fortsetter å bevege seg i én retning sekunder etter du slipper kontrollen du ser opp han ser rett du trykker ned han går til venstre vær så snill å fiks dette jeg elsker dette spillet, men jeg kan ikke fortsette å rope på en karakter og telefonen min som om jeg er gal
Sonic The Hedgehog 2 Classic Arkade qon
Noen ganger fungerer ikke hoppet ditt, og når du hopper over alle nivåene, viser de at hvis du trykker for å starte, fungerer det ikke
Jeg liker spillet veldig godt, men én ting er at annonsene burde være færre av dem, men bortsett fra det er dette spillet fantastisk!
Sonic The Hedgehog 2 Classic আর্কেড ngo
Glatte, ikke-responsive og frustrerende kontroller er de eneste tingene som holder dette tilbake fra å være noe annet enn enestående. Selv om spillet på ingen måte er umulig å slå til tross for dette, blir spesialetapper skøytebaner der selv et lett trykk på joysticken sender karakteren til en 360. Det er synd også, for hvis det ikke var for kontrollproblemene ville dette gjort. definitivt være den beste versjonen av Sonic 2 tilgjengelig.
Dere må lage et spill 🎮 ware sonic caricters skyter 🔫 hverandre
Spillet er bra, men det siste nivået er vanskelig fyr som jeg kan ikke få det hvorfor kan dødseggroboten ikke treffes
Fungerer ikke på Galaxy Note 10 . Spillet krasjet hele tiden når du prøvde å starte nivået. Til very *friendly* persont lastet den og krasjet igjen midt på nivået.
Dette ville vært en drøm som gikk i oppfyllelse, men multiplayer kan ikke holde seg funksjonell i et helt minutt før den mister forbindelsen hvis den kobles til i det hele tatt. Virkelig synd.
Fryktelig bare fordi mystic cave 2, den dumme hemmelige nivåsjefen, er veldig hard og dum. Mystic caves bossmwas to hard.and thats hvorfor jeg hater det og alltid vil gjøre det! dumme hule 🙄 ikke spill det for mye tid, og jeg har nettopp kjøpt det. Anmeldelsene løy! dette er forferdelig 😞 Jeg gråt på grunn av mystisk hule. Kom ikke engang på nett. Jeg fikk ikke engang spille som knoker. Fikk ikke super Fullførte ikke én fil. Og annonsene! Jeg beklager, men dette spillet 🎮 sviktet meg. Fikk ikke sjefsangrep eller tidsangrep eller deb
Dette spillet er best. Men jeg gir bare 1 stjerne fordi det krever internett for å spille. Som, det er ingen ekstra ressurser som skal lastes ned eller det er online. Vær så snill å fikse det, så vil jeg endre det til 5 stjerner.
Spillet er bra og kontrollene er enkle å bruke, men annonsene er overkill.
Det suger hvis du trenger internett og lage en klassisk modus og en speedrun-modus for moro skyld