Post by firsbeachfsandbuleng on Feb 21, 2022 0:14:22 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Uphill Rush Water Park Racing ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Uphill Rush Water Park Racing IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker gull ▞▞▞
▞▞▞ Uphill Rush Water Park Racing 2022 version ▞▞▞
Hei. Jeg liker spillet Uphill Rush, men vi trenger noen endringer. 1: Færre annonser. 2: La folk lage sine egne løp gratis, så ingen kaster bort edelstener for ingenting. 3: Hvis folk er på bærbare datamaskiner og datamaskiner, kan de ikke trykke på pilene og hastighetsknappen samtidig, så endre det. Så jeg vurderte dette spillet til 1 og vil ikke endre det og fortelle deg at du gjør rettelser
Uphill Rush Water Park Racing Αγώνες ysu
ikke for mye moro mye pub
Mange annonser, men ellers et bra spill.
Men jeg elsker måten 8first fungerer på på denne måten å få 8first til å se bedre ut med 8first, og det vil fungere utmerket, og jeg vil aldri være den som vil få hagen til å føles mer som hagen, og det er et bra sted og hagen vil ha noen av. Takk skal du ha
FANTASTISK! Men det er noen få annonser og med det mener jeg ganske mye, men bortsett fra det er det et fantastisk spill
Gøyt
Fantastisk app har mange funksjoner, hovedfunksjonen er at den fungerer offline
Det er bra. Men det er på en eller annen måte repeterende.
Wow for et fantastisk spill, jeg har allerede nådd nivå 21 dette spillet er så fantastisk at dere burde prøve dette spillet jeg liker hastverket og spillerne også, turene er så fantastiske 👍👍👍👍👍👍💗💗💗💗💗
Fint spill, men vi har fullført hvert nivå neste nivå er ikke der, så vi er triste at vi vil ha enda mer nivå
Cooking Sizzle: Master Chef Simulatsioonmängud kkc
Dette spillet er kjempebra, men vi må betale ekte penger og jeg finner ikke hvor vi kan designe vår egen vannsklie, så fiks det
Sååååå bh
utfordrende nivå n gameplay. Men det er for mange annonser i spillet. beklager 3★ fra meg.
Jeg liker dette spillet fordi dette er relatert til badeland og jeg elsker vannparker veldig mye i det virkelige liv
Jeg liker dette spillet. Det er så gøy å spille det. Og det føles som det er jeg som spiller i det
Jeg liker det
Accticted 😬 Jeg ville vurdert 5 hvis pakkene du kunne kjøpe ikke var dyre
ikke så bra bare for tiden☹☹☹😒🙄
Uphill Rush Water Park Racing Трке mge
Jeg synes det er et veldig morsomt spill og det er veldig enkelt å kontrollere. Jeg gir det 5 stjerner hele veien fordi det er et så strålende spill at det er veldig morsomt og jeg synes det er et strålende spill for å underholde barn i alle aldre. Jeg elsker det Jeg elsker det, jeg elsker det, det er et fantastisk spill, og jeg håper mange andre liker det like mye som jeg gjør, og jeg håper det fortsetter i lang tid
Et bra spill... Men jeg synes det burde vært flere eventyr... 🙂
dette spillet er bra som jeg hørte fra andre mennesker, men mens du installerte dette spillet, sa det at noen feil mens det ble kjøpt, men andre spill installerte hvorfor ikke dette spillet?
Det er så enkelt men jeg håpet åver leve 7
Det er et bra spill, men det kan ikke oppdateres bruker alltid dataene mine uten å bli oppdatert
Jeg synes at dette spillet absolutt ikke er kjedelig, men morsomt å spille på grunn av vannskliene. Selv om noen kanskje synes den er dårlig på grunn av reklamen, er den fortsatt morsom å spille 😇😇
Jeg elsker spillet, men du faller alltid på hodet, vær så snill å endre det takk 😀
Appen er morsom, men den har mange feil, jeg kjøpte badekaret for 2 diamanter for å vinne, og jeg gikk jo saktere enn min første tur, og jeg prøvde å se annonser for en floaty, men det fungerte ikke. Søsteren min liker denne appen, men jeg er ikke sikker. Alt i alt et ganske bra spill!
Morsomt, men jeg skulle ønske at hvert spill var gratis og du trenger ikke å kjøpe varene, men det er fortsatt gøy.🤗
bra, men for barn gjør de det gøy, men på voksne eller videregående skole er det ikke bra
fungerer som bare det. Men det er MANGE annonser
Dette spillet suger! Det er og legg til hver gang du fullfører en runde. Da jeg gikk for å prøve den for første gang spurte den om navnet mitt hvor jeg leverer e-posten min, telefonnummeret mitt og passordet mitt til e-posten min. Jeg ville prøve det ut, så jeg svarte på dem alle. Dagen senere fikk jeg en e-post som sa Hei ****** (som ikke sier mitt virkelige navn) Jeg er så glad for at vi er venner. Så fikk mamma en telefon om at datteren din har fått en ny venn og jeg vil møte henne. Jeg var så redd at jeg avinstallerte appen. IKKE last ned dette spillet.
Det er lett å spille og holde deg opptatt til tider, men det er noen vanskelige nivåer der
Dette spillet er forferdelig, det er i grunnen det samme som Thrill Rush! AVINSTALLERER NÅ!👎
fint spill, men det har for mange annonser.
Uphill Rush Water Park Racing እሽቅድድም wev
Kommer det flere brett snart!? Veldig gøy spill😊
Jeg ga denne appen 3 stjerner fordi jeg ikke kan oppgradere setene. 3 er maksimumsnivået, men det må være 7, det er derfor jeg fortsetter å tape og et annet problem med å lage ditt eget nivå, kan du endre det slik at vi kan kjøpe det med mynter hvis dere fikser dette så 5 stjerner
Dårlig grafikk. Dens uskarphet
Dette er så fint ... jeg liker dette spillet, men det er et lite problem ... men jeg liker det👏
elsker spillet, men for mange annonser og hva som skjer etter nivå 60
det er så mange annonser når du fullfører et nivå
Super
Uphill Rush Water Park Racing مسابقه zmf
Det er göy men blir litt iritert når eg taper