Post by untalwoohale on Feb 14, 2022 22:49:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brain Test: Tricky Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brain Test: Tricky Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen primogems ▞▞▞
▞▞▞ Brain Test: Tricky Puzzles 2022 version ▞▞▞
Локикрафт آرکیڈ kwoh
De game denkt dat het heel slim is, maar het is meestal gewoon een strikvraag of een onzinnige oplossing uit het linkerveld. Was niet slecht. Misschien 2x zoveel advertenties als ik zou willen. Je vindt het misschien leuk, maar ik vond het niet leuk dat elk niveau een strikvraag was.
Is gewoon leuk
Brain Test: Tricky Puzzles Xırda-xuruş pmt
Sommige dingen kan je niet beantwoorden
Te veel reclame. Redelijk eenvoudig en niet genoeg niveaus. Extra punt voor grappig zijn.
dit is niet de beste game die ik heb gespeeld in mijn eerdere ervaring met games. het spel heeft niet al te veel toevoegingen, dus ik denk dat het een goed spel is voor de kinderen.
Goed spel en ik vind advertenties niet erg, maar dit zijn veel advertenties en ook erg lange. Een minuut wachten per kleine oefening of drie is veel stil. Is er een redelijke optie om eruit te komen? Want het spel zelf is echt een goed hersenspel en heeft me creatiever en ontspannender aan het denken gezet. Edit: je mag je antwoord houden, reageer alleen als je het meent! Tot nu toe laat niets zien dat je dat doet.
Wel leuk om te spelen
De uitdagingen zijn vrij eenvoudig, hoewel leuk. Desalniettemin zit ik momenteel vast op niveau 33 waarvoor ik de Tips / Ideeën vier keer heb gecontroleerd voor het geval ik iets heb gemist. Ik heb alles geprobeerd, maar het lijkt me dat er gewoon een probleem is met de schermdetectie of iets dergelijks. Hoe repareer ik het?
Op zich leuke app, weinig advertenties. Reageert op mijn oudere telefoon traag en loopt steeds vast.
Brain Test: Tricky Puzzles Xırda-xuruş ncc
Spel is leuk, maar het aantal advertenties is gewoon overdreven. Eén aan de onderkant van het scherm, elke twee niveaus een advertentie uit de jaren 30, dan het volgende niveau of vraagt of je een advertentie voor valuta wilt bekijken, dan crasht de app vanwege de advertentie. Nee bedankt.
Brain Test: Tricky Puzzles Xırda-xuruş ncc
Leuk spel maar het aantal dezelfde advertenties elke 2 vragen is echt teveel! Advertenties zijn niet erg maar je kunt het overdrijven.
Goede spellen Maar soms krijg je een beetje vergelijkbare niveaus En er zijn slechts 358 niveaus. Maar het is een heel handig spel.
goede manier om een kind een paar dingen te leren
Het is niet slecht maar ook noet egt dat ik dank ja ik ga dat doen
OMG!!!!!!!!! Ik heb het hele spel uitgespeeld! Het is erg leuk, maar LET OP! Je krijgt een advertentie op elk eerste niveau! Het heeft precies 357 niveaus en ongeveer 1000 advertenties! Gestoord!
ik vind het leuk, het is echt een goede game voor je hersenen, het enige dat ik niet leuk vind aan de toevoegingen, maar om het samen te vatten, het is echt goed !!😄🥳😎🤯
Ik vind het leuk, maar te veel advertenties
Dit is zo leuk je moet dit doe
deze game is best goed, maar ik haat het als ik me er willekeurig uitlog
Plezier
Erg leuk spel, er zijn niet veel advertenties en het is een goede spelervaring.
Kom op, geef me meer updates. Dan: 5 sterren!
Ewww, het is verdomd goed 💫 maar het probleem is dat er te veel advertenties zijn en het is irritant☠ ... Een persoon downloadt games om te spelen, te genieten🤪 en hun humeur op te frissen🤧 maar als er zoveel advertenties zijn, hebben we deze verwijderd als u uw app wordt 5⭐ beoordeeld, dus u zou minder advertenties moeten hebben 👍😄
Het spel is goed, maar als we op de aanwijzing klikken, werkt het niet.
Brain Test: Tricky Puzzles Любопитни факти veua
Veel te veel reclame tijdens het spel. Na 2 niveaus krijg ik al een advertentie van 30 sec. Terwijl een level maar 20 seconden duurt...
Veel te veel reclame reclame - veel te veel reclame
Eerste vraag verkeerd... natuurlijk is een olifant groter dan een leeuw...lmao
Leuke breinbrekers!
Lastig
Te veel advertenties zoals fcuk zoals elk niveau. Verwijderd.
Brain Test: Tricky Puzzles Xırda-xuruş pmt
Zoveel advertenties, het is verschrikkelijk. Spel zelf is prima.
SPOILER ALERT In puzzel 8 is het antwoord onjuist. Het woord 'kat' is geen kat, het is een woord. Ook bij vraag 5 denk ik dat de pizza's er precies onder verstopt zitten, erg onrealistisch. Ook past er geen olifant in de koelkast. Ik weet niet zeker wat het punt van deze vraag is, behalve om mensen zonder reden aan te sluiten.
Brain Test: Tricky Puzzles रोचक xvtg